چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه، گفت: اسلام بدون معنویت الهی و سیاست، اسلامی پوچ و بی‌معناست و هنر حضرت امام(ره)، احیای ابعاد معنوی و سیاسی اسلام و تلفیق معنویت با سیاست بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام روح الله مهدی‌نیا مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه امروز در کارگاه جهاد تبیین مسئولان عقیدتی نظارت حوزه‌ها که در اتاق جلسات سپاه میانه برگزار شد، اظهار داشت: ولایت فقیه، سنگربان اسلام، حافظ شرف مسلمین و پیش برنده اسلام به سمت تحقق اهداف متعالی است.

وی تمدن و معنویت غرب را بی‌بند و باری و معنویتی کذایی، بدون فطرت و تهی از خدا توصیف کرد و گفت: رژیم ستمشاهی آلتی در دست استکبار و بستری برای تغییر اسلام ناب محمدی به اسلام بدون معنویت و سیاست بود و آنچه ملت را از این توطئه رهانید، ولایت فقیه بود.

حجت الاسلام مهدی نیا با اشاره به تبیین گری‌های راهگشای رهبر معظم انقلاب در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و معرفی جامع ایشان، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در این سخنرانی، کامل‌ترین، جامع‌ترین و صادق‌ترین توصیف‌ها و معرفی‌ها از امام راحل را داشتند و تفسیری جامع از شخصیت و اهداف ایشان ارائه کردند.

وی با اشاره به بیاناتی از رهبر معظم انقلاب، حضرت امام(ره) را فردی بسیار معنوی و در عین حال، سیاسی معرفی کرد و گفت: ایشان از یک سو اهل دعا، مناجات و ذکر بود، اسلام صحیح را در جامعه احیا کرد و از طرفی فردی مبارز و قاطع در برابر استکبار بود و در دنیای سیاست، نقش آفرینی نمود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه، اظهار کرد: اسلام بدون معنویت الهی و سیاست، اسلامی پوچ و بی‌معناست و هنر حضرت امام(ره)، احیای ابعاد معنوی و سیاسی اسلام و تلفیق معنویت با سیاست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha